سفارش تبلیغ
صبا ویژن
               قااااااصدکانه
                            ســـاده ی ســـاده.. از دســت میـــرونــد .. همـــه ی آن چــیزها کــه.. سخــت سخــت به دست آمدنـــد ...

 تذکر اولیه: سوزش دل موقعی که فکر می کنی "آخ خدایا چرا ما اون موقع اونجا نبودیم؟" خیلی بیشتر از موقعیه که به ذهنت خطور می کنه که "چرا من اونجا نبودم؟"

اول شخص مفرد بودن جمله ی دوم باعث می شه که بیشتر به دوباره اتفاق افتادن حادثه ای که درش حضور نداشتی امید داشته باشی.

 و همه می دونن که جمع و جور کردن یه "ما" وقتی از هم دور افتادن و  هر کدوم یه گوشه ی دنیا هستن چه قدر سخته! همینه که باعث میشه سوزش دل بعد از گفتن جمله ی اول این قدر زیاد باشه که همه ی خوشحالی های ناشی از "من" بودنت وا برود!

دیروز سوزش دل ناشی از "من" بودن یکدفعه همه ی خوشحالی هایم را پخش و پلا کرد! با خودم فکر کردم که اگر "ما" آنجا بودیم، چه کار ها که نمی کردیم.

بعد برای همه ی روزهای "ما" بودن یک "مرثیه" ی بلند بالا گفتم؛ مرثیه در مدح نیکی های همه ی خنده هایی که طنین انداز  نمی شود، همه ی حرف هایی که زده نمی شود و همه ی اتفاق هایی که نمی افتد و ...

تذکر ثانویه: آدم هایی که به نعمتی به نام "دل" توی وجود خودشون پی بردن. درسته که بیشتر از بقیه از سوزش دل و دلتنگی هاشون رنج می برن ولی در تمام لحظات دلتنگی هاشون ایمان دارن که "دوست داشتن" هاشون، آدم های دوست داشتنی دنیاشون رو همیشه کنارشون نگه می داره و فرقی نمی کنه که چه قدر دور باشن.

و وقتی همه ی خوشحالی هایشان پخش و پلا می شود و وقتی که بیشتر از همیشه از جمع شدن "ما" شون ناامید می شن می دونن که نعمت محبت کسایی که دوسشون دارن همسایه ی همیشگی شونه و هیچ وقت تنهاشون نمی ذاره.

نتیجه گیری اولیه: آدم هایی که متوجه اون موجود تپنده توی وجودشون هستن حتی اگر مطمئن باشند که ادامه ی زندگی شان با یک "من" می گذرد دور شدنشان از دیگران و بودن در اتفاق های زندگی بدون اون ها هیچ تاثیری رو دوستی هاشون نمی ذاره.

نتیجه گیری ثانویه: هیچ وقت همدیگر رو و کنار هم بودن رو و تاثیر عظیمی که روی زندگی یکدیگر گذاشتن رو فراموش نمی کنن!

نتیجه گیری قوت قلب دهنده: اونجایی که دوباره کنار هم جمع میشن بی تفاوت با بهشت نیست!

نتیجه گیری منظور متن را رساننده: حتی بعد از یه سال دور بودن از همدیگه (چه بسا بیشتر) توانایی این رو دارن که برای تولد همدیگه یادداشت بذارن!

نتیجه گیری اخرویه: همبازی بهشتی ام! سالگرد خاکی شدنت مبارک! با ایمان به خدایی که ما رو کنار هم قرار داد براش خلیفه های خوبی خواهیم بود و بعد از طی کردن این کویر وحشت به سلامت یکبار دیگر (اینبار برای همیشه) کنار همدیگه هستیم! (انشالله...)

پ.ن: زیارت خانوم "تولدش مبارک" قبول باشه! از طرف ایشون در خدمت هستیم.

پ.ن: یییییییییی.... دارم تلاش می کنم فی سبیل الله کار انجام بدم و اسمم رو زیرش ننویسم....

پ.ن: با احترامات فائقه....


+ یکشنبه 91/4/4 10:50 عصر قاصدک خانوم | نظر