سفارش تبلیغ
صبا ویژن
               قااااااصدکانه
                            ســـاده ی ســـاده.. از دســت میـــرونــد .. همـــه ی آن چــیزها کــه.. سخــت سخــت به دست آمدنـــد ...

 

ب هیچ چیز توی این دنیای بی رحم نباید اهمیت داد. حتی به چیزهایی ک دیگران مدام توی سرت می کوبانند "واقعا برات مهم نیس؟!"

حتی همین ها!

حتی حرف هایی ک بدون دانستن بهت نسبت داده می شود و تاسف هایی ک برای "وجودت" خورده می شود! و دنبال مقصر نمی گردد کسی در این میان! نسبت می دهد و می رود . بدون هویتی ک ب تو معرفی شود!

همان طور ک گفتم؛ ب هیچ چیز در این دنیای بی رحم نباید اهمیت داد . "زیر قول زدن ها" و ادعای معرفت داشتن ها و در آخر ؛ در اوج بی اهمیتی "بی معرفتی " کردن! تنها عین بی اهمیتی تو را می طلبید در - دقیـــقا - همین دنیای بی رحمی ک عرض کردم.

می دانی، این ک دائم اتفاقاتی ک میفتد و از رفتار و حرف ها و چه می دانم...حتی وجود دیگران نشات می گیرد شاید بی ربط به روزگار نباشد ! اما همه اش تقصیر وجو روزگار نیست ! حس می کنم اگر ادامه دهم یا شعار می شود؛ یا دعوا ...

اما هر چه باشد؛ در این دنیای بی رحم که بار ها گفتم؛ تا تجربه دارم! سکوت باعث حل شدن چیزی نمی شود؛تنها چیزی ک می توانم با یقین بگویم ک باعث و بانی اش _همین_ سکوت است ؛ می شود"سوء استفاده " . تازه! بعدش هم باید کلی حرف بشنوی! کلی "تهمت" متحمل شوی و کلی حرفهای عجیب!‌ شاید هم کلی "تاسف!" و باز هم زیر قول زدن ها و ماجرای بی معرفتی ها . ودر این میان جالبترین نکته. :نپذیرفتن" اشتباه های خودشان و انداختم همه تقصیر ها گردن تو! و حتی بالاترش؛ متوجه نشدن تغییری در اوضاع...و بی اهمیتی تحویل حرص و جوش هایت دادن!

بی خود نیست ک می گویم ب هیچ چیز در این دنیای بی رحم نباید اهمیت داد . حتی چیزهایی ک مدام توی سرت می کوبند"واقعا برات مهم نیس؟!"

 

پ.ن: توهین از این بالاتر ؟! پشت سر هم؟! نمی گذرم ! واقعــــــــا نمی گذرم!

پ.ن2:حیف من!

 


+ دوشنبه 91/5/16 12:4 صبح قاصدک خانوم | نظر